خرید و فروش اکانت بازی

چطور اکانت بازی / گیفت کارت خود را سریع بفروشیم؟

گیم دونی اولین سایت تخصصی و حرفه‌ای خرید و فروش آنلاین اکانت بازی (استیم، اپیک گیمز، پلی استیشن، ایکس باکس و…) و گیفت کارت‌های گیمینگ است. در مطالب قبلی نحوه فروش بازی در گیم دونی را آموزش دادیم. حالا در این مطلب قصد داریم نکاتی را بگوییم که منجر به فروش سریع محصولتان می‌شود. پس با ما همراه باشید.

یکی از مزایای فوق‌العاد گیم دونی، دیده شدن محصولات فروشندگان در گوگل و سایت ترب است. همانطور که می‌دانید گوگل غول موتورهای جستجو است که اکثر کاربران ایرانی از آن استفاده می‌کنند. از آن طرف بسیاری نیز فقط از طریق ترب محصولات مورد نیاز خود را پیدا و خرید می‌کنند. بنابراین موقع درج محصول باید به نکاتی که باعث ترغیب مشتریان از سمت این دو سایت می‌شود، دقت کرد که در ادامه رمز این نکات را بیان می‌کنیم.

1- عنوان جذاب بنویسید

اولین چیزی که مشتری می‌خواند عنوان محصول است. از آنجا که مشتریان در گوگل معمولاً در اول عبارت خود کلمه «خرید» را به کار می‌برند، توصیه می‌کنیم شما هم در اول عنوان محصول خود کلمه «خرید» را قرار دهید.

دومین موردی که در عنوان اهمیت دارد، نام محصول است. مثلاً بازی GTA V را می‌خواهید بفروشید، «بازی GTA V» نام محصول است. نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که نام محصول را به درستی و به انگلیسی وارد کنید. چراکه مشتریان معمولاً نام اصلی محصول را جستجو می‌کنند.

در مثال قبل اگر نام محصول را «بازی GTAV» بنویسید، فقط بخاطر همین یک فاصله که اشتباهی وارد نکردید، احتمال فروش کم می‌شود. همچنین اگر نام بازی به فارسی نیز رایج است، اگر می‌توانید پس از نام انگلیسی وارد کنید. برای مثال «خرید بازی GTA V جی تی ای وی» یا «خرید بازی FC 24 فیفا 24».

سومین مورد ذکر پلتفرم در ادامه عنوان است. خیلی ساده مثال می‌زنید: «برای ایکس باکس»، «برای کامپیوتر»، «برای پلی استیشن» و… برای مثال: «خرید بازی FC 24 فیفا 24 برای کامپیوتر»

چهارمین و آخرین مورد در عنوان، یک کلمه هیجان‌انگیز است. باید نام محصول را متفاوت از سایر فروشگاه‌ها وارد کنید تا چشمان مشتریان را به مجذوب محصول خود کنید. برای این منظور می‌توانید مثلاً از کلمات «ارزان»، «قانونی»، «تحویل فوری»، «اورجینال» و… استفاده کنید. برای مثال: خرید بازی GTA V جی تی ای وی برای PC ارزان و اورجینال. کلمه ارزان در عنوان، بیشتر در جذب مشتری موثر است.

2- توضیحات کامل و مشخص

همین اول خدمتتان می‌گوییم که هرچقدر توضیحاتتان بیشتر و کامل‌تر باشد، شانس دیده شدن در نتایج گوگل برایتان بیشتر است و در نتیجه خیلی زودتر از رقبا محصولتان به فروش می‌رسد.

شاید بپرسید خب در مورد چه چیزی توضیح دهم؟ اول محصولتان را معرفی کنید و اگر نکته یا نکاتی دارد آن‌ها را مشخص ذکر کنید. برای مثال عنوان‌های داخل اکانت، ریجن، ظرفیت، حداقل و حداکثر مدت زمان تحویل و هر محدودیت یا نکته دیگری که دارد.

سپس در مورد خود بازی می‌توانید توضیح دهید. که این بازی در چه تاریخی منتشر شده، آنلاین است یا آفلاین، سبک بازی، چگونگی گیم پلی و دیگر جزئیاتی که باعث اعتماد و مجذوب شدن مشتریتان می‌شود. اگر توضیحاتتان کامل و در حد 100 الی 250 کلمه باشد، شانستان در بالا رفتن و دیده شدن در نتایج گوگل بسیار زیاد است.

نکته: در توضیحات محصول، اگر از نام‌های رایج محصول هم استفاده کنید بیشتر به نفعتان خواهد بود. برای مثال اگر بازی Call of Duty Modern Warfare 3 2023 نام محصولتان است، کلمات «بازی کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 2023»، «Call of Duty MW3 2023» و «CoD MWIII 2023» برای این محصول رایج هستند و استفاده کردن از همه آن‌ها در توضیحات به نفعتان است.

3- قیمت رقابتی

اغلب مردم قیمت ارزان‌تر را ترجیح می‌دهند. بنابراین تا جای ممکن سعی کنید قیمت پایین و رقابتی درج کنید، مخصوصاً اگر تازه‌کار هستید و هیچ سابقه فروش و امتیازی ندارید. پس از جذب کلیک از سمت گوگل، شما موفق شده‌اید که مشتری را به سمت محصول خود بکشانید. اما اگر قیمتتان بالا باشد و رقابتی نباشد، شانس فروش زیادی نخواهید داشت.

حتی اگر می‌توانید 1000 تومان نسبت به رقبا قیمت ارزان‌تری بدهید این کار را انجام دهید.

البته اگر قیمت رقابتی نمی‌توانید و از توانتان خارج است هم موردی ندارد. به شرطی که روی دو مورد قبل به خوبی کار کرده باشید مشتری به کیفیت شما اعتماد می‌کند.

جمع‌بندی

در این مطلب آموزش دادیم که چطور محصولی درج کنیم که سریع به فروش برسد. از نکات وارد کردن عنوان جذاب و توضیحات کامل گفتیم تا قیمت رقابتی که آخرین و مهم‌ترین قسمت فروش است.

هر محصولی که درج کنید، خواه با عنوان جذاب یا عنوان معمولی، توضیحات کامل و جذاب یا توضیحات مختصر، قیمت ارزان و رقابتی یا برعکس، قیمت گران، برای گیم دونی فرقی ندارد و در صورتی که مطابق قوانین باشد تایید می‌شود. اما با رعایت این نکات شانس فروشتان بسیار بیشتر از قبل خواهد بود.

پس از فروش نیز احترام به مشتری و پاسخگویی سریع را سرلوحه کار خود قرار دهید تا با کسب امتیازات بیشتر، در جذب سفارشات بیشتر موفق باشید.

 

نظرات

نظرتان در مورد این مطلب چیست؟

برای ثبت نظر لطفاً .