Delta Force فصل 2: همه چیز هایی که باید بدانید

Delta Force فصل 2: همه‌چیزهایی که باید بدانید
دانلود PDF این صفحه

با پایان فصل اول Genesis، بازیکنان منتظر بروزرسانی‌های عظیمی با Delta Force فصل 2 Starfall هستند. فصل جدید قرار است در تاریخ 18 ژانویه 2025، ساعت 02:00 صبح به وقت UTC، منتشر شود و چندین افزونه جدید و به‌روزرسانی ویژگی‌ها را به همراه خواهد داشت که تجربه گیم‌پلی هر دو حالت بازی، Warfare و Operations، را بهبود می‌بخشد.

جایزه

یک اپراتور جدید به نام Sineva با انتشار Delta Force فصل 2 Starfall به فهرست شخصیت‌ها اضافه می‌شود. این شخصیت جدید سبک بازی کاملاً جدیدی را برای کلاس Engineer معرفی خواهد کرد. با تجهیز به یک سپر بالستیک قابل گسترش برای پوشش کامل بدن و یک اسلحه Grapple، Alexei Petrov قرار است نفس تازه‌ای به تیم‌هایی که در نقاط گلوگاه گیر کرده‌اند بدهد.

در این مطلب از مجله گیم دونی، تمام تغییرات و بروزرسانی‌های مختلفی که با Delta Force فصل 2 Starfall همراه خواهد بود را بررسی خواهیم کرد و نحوه تأثیر آن‌ها بر تجربه گیم‌پلی را خواهیم دید.

Delta Force فصل 2 Starfall: عملیات

عملیات جدید: حالت Hot Zone در Delta Force فصل 2 Starfall

حالت Hot Zone یک حالت 3v3v3 PvPvP جدید معرفی می‌کند که در آن تیم‌ها برای آپلود و تأمین امنیت MandelCell در یک نقشه کوچک با هم مبارزه می‌کنند. نابود کردن هر بازیکن مخالف یا آپلود موفقیت‌آمیز MandelCell به پیروزی منجر می‌شود. تیمی که اولین بار سه دور را ببرد، به عنوان برنده اعلام می‌شود. هر دور حدود دو دقیقه طول می‌کشد.

قبل از هر دور، تمام اپراتورها با تعدادی امتیاز شروع می‌کنند که می‌توانند برای خرید تجهیزات از پیش تنظیم شده استفاده کنند. بازیکنان می‌توانند با برد، کشتن دشمنان و حتی با باخت امتیاز اضافی کسب کنند. برخلاف دیگر حالت‌ها، این حالت فقط شامل لوازم جنگی (مانند مهمات پریمیوم، سرنگ‌ها و مسکن‌ها) است و نه اقلام عمومی جمع‌آوری‌شده.

منطقه جدید “زیرزمین” در Zero Dam
در ابتدا مرکز این پروژه بزرگ هیدروالکتریک، زیرزمین Zero Dam اکنون به یک مکان مخفی برای فعالیت‌های تجاری و انبارداری Ahsarah Guard تبدیل شده است. تمام اسرار و گنج‌ها در داخل آن پنهان شده و منتظر کشف توسط بازیکنان شجاعی هستند که به این سرزمین‌ها سفر می‌کنند.

منطقه جدید “پل شکسته” در Space City

سقوط راکت‌های Haavk اخیراً افزایش یافته است که این سوال را مطرح می‌کند که آیا این‌ها “آتش‌بازی‌ها”ی برنامه‌ریزی‌شده و دقیق Reis برای نابود کردن Skynet است یا اینکه این تصادفات پوششی برای ارتقای Skynet توسط Haavk است؟ بازیکنان باید وارد منطقه Broken Bridge شوند، کپسول بازگشت بسیار ارزشمند را تصرف کنند و تمام اسرار پنهان پشت این حوادث را کشف کنند.

رویدادهای جدید در عملیات‌ها رویداد سال نو چینی – سقوط Skynet
به عنوان بخشی از جشن‌ها، راکت‌ها به‌طور تصادفی در تمام نقشه‌ها در طی یک یا دو ساعت اول پس از نیمه‌شب در شب سال نو چینی شلیک و منفجر خواهند شد.

عملیات Starfall
با احتمال خاصی فعال می‌شود که در آن بازیکنان می‌توانند راکت‌های Haavk را در هوا منفجر کنند بعد از اینکه آن را قبول کردند.

نوع مهمات جدید در عملیات‌ها نوع مهمات 7.62x51mm UN (سطح 2) با Delta Force فصل 2 Starfall اضافه خواهد شد.

Delta Force فصل 2 Starfall: جنگ

ویژگی جدید “دژبندی”

اکنون ابزار چکش جدیدی وجود دارد که سیستم دژبندی جدید را به ارمغان می‌آورد. برای کمک به حفظ موقعیت‌ها، بازیکنان اکنون می‌توانند دژهای دفاعی بسازند تا پیروزی را تضمین کنند. اپراتورها قادر خواهند بود چکش را تجهیز کنند تا پوشش فراهم کرده و سازه‌های دفاعی بسازند.

با استفاده از نشانگرهای ساخت و خطوط برجسته جدید، بازیکنان می‌توانند هر دژبندی که ساخته شده یا می‌تواند در یک محدوده ساخته شود را شناسایی کنند. چندین اپراتور می‌توانند به‌طور همزمان سازه بسازند زیرا پیشرفت‌ها به‌طور جهانی همگام‌سازی می‌شوند. این امر موجب هماهنگی بهتر دژبندی‌ها می‌شود زیرا حتی سازه‌های نیمه‌ساخته هم پیشرفت خود را حفظ می‌کنند.

کامل کردن دژبندی‌ها (که در نقشه نمایش داده می‌شوند)، تخریب دژبندی‌ها، آسیب دیدن دژبندی‌ها و کشتن از پشت پوشش همه امتیاز کسب می‌کنند. علاوه بر این، زمانی که متحدان با سلاح‌های نصب‌شده روی دژبندی‌هایشان کشته می‌شوند، سازندگان امتیاز دریافت می‌کنند.

مکانیزم جدید حرکت “پرش”
برای استفاده از مکانیزم حرکت جدید “پرش”، بازیکنان باید هنگام دویدن دکمه مناسب را فشار دهند. این “پرش” نمی‌تواند در حین دویدن انجام شود و فقط به جلو پرش می‌کنید که جهت آن ثابت است.

هنگام شیرجه، می‌توانید از تمامی وسایل پرتابی با دست چپ و برخی اشیاء غیرتهاجمی استفاده کنید، اما نمی‌توانید هدف‌گیری یا شلیک کنید. اگر کشته شوید یا توسط مهارتی که اثرات کنترل دارد (مثل QLL32 Crouching Tiger یا Grappling Hook) ضربه بخورید، پرش بلافاصله از حالت انیمیشن خارج می‌شود.

نقشه جدید “لبه چاقو” در جنگ

گروه G.T.I. با متهم کردن Haavk به انجام یک عملیات پرچم کاذب Haavkan برای به دست آوردن کنترل، واکنش نشان می‌دهد، در حالی که Haavk گروه G.T.I. را متهم می‌کند که سد را تخریب کرده‌اند تا در امور Ahsarah دخالت کنند. اما مردم Ahsarah به تفسیر خود از واقعیت پایبند هستند.

فقط برخورد فولاد و رعد و برق تیراندازی می‌تواند از مه‌ها در “لبه چاقو” عبور کند، جایی که دروغ‌ها برجسته هستند و پرده از چهره‌های واقعی پشت ویرانی سد بردارد. بازیکنان جنگی را در لبه نقشه‌ای با ارتفاع بالا تجربه خواهند کرد که برای گنجاندن نبردهای نزدیک و همچنین جنگ‌های موتوری طراحی شده است.

نقشه جدید “تصادف قطار” در جنگ

گروه G.T.I. Haavk را به فعال‌سازی یک کارخانه سلاح‌های مخفی که مدت‌ها تعطیل بوده متهم می‌کند، در حالی که Haavk گروه G.T.I. را به شدت به دلیل تخریب فعالیت‌های معدنی مهم و خطوط تحویل حیاتی‌شان سرزنش می‌کند. در این وضعیت “تصادف قطار”، زمین مانند یک قطار سرکش به سوی پرتگاه هرج و مرج پیش می‌رود و بازیکنان قادر خواهند بود در این نقشه جدید و پرهیجان که به سمت ویرانی حرکت می‌کند، تا پای جان مبارزه کنند.

رویدادهای جدید در جنگ
رویداد بزرگ صعود – برج غول‌پیکر توسط بقایای ماهواره Skynet تخریب شد
در منطقه صعود D، بازیکنان می‌توانند از آتش قدرتی زیادی برای حمله استفاده کرده و در نهایت پس از سقوط ماهواره Skynet، برج را از بین ببرند.

این فروپاشی تجربه کاملاً جدیدی از حمله و دفاع به همراه خواهد داشت که تونل‌هایی را زیر برج آشکار کرده و هدف D را از روی سکوی اصلی به زیر برج منتقل می‌کند. این امر استراتژی‌های جدیدی برای حمله و دفاع در نقشه صعود به وجود می‌آورد.

گجت‌های کلاس جدید در حالت بازی جنگ در فصل 2 Delta Force

کلاس حمله اکنون گجت جدیدی به نام لانچر نارنجک انفجاری قدرتمند دریافت می‌کند. این گجت به بازیکنان کلاس حمله کمک می‌کند تا راحت‌تر با وسایل نقلیه در جنگ مبارزه کنند، بدون نیاز به تغییر به کلاس مهندس.

کلاس پشتیبانی اکنون گجت جدیدی به نام لانچر نارنجک دودزا دریافت می‌کند. این گجت به بازیکنان کمک می‌کند تا در وسط جنگ پوشش بصری ایجاد کنند و به هم‌تیمی‌های افتاده کمک کنند.

عملیات جدید الکسی “Sineva” پتروف در فصل 2 Delta Force

نقش اپراتور: مهندس

گجت‌های تاکتیکی – پوشش کامل: یک سپر جدید و قابل گسترش برای حفاظت کامل بدن و یک جلیقه سنگین که آسیب ناشی از گلوله‌ها و انفجارها را کاهش می‌دهد.

ضربه سپر: قابلیت دفع پرتابی‌های دشمن و سرنگونی مخالفان را دارید.

تفنگ قلاب: استفاده از قلاب برای کشیدن اجسام یا دشمنان به سمت خود. قابل استفاده برای شخصیت‌هایی که به زمین افتاده‌اند.

گجت سیم خاردار: پرتاب یک نارنجک برای نصب سیم خاردار که پس از برخورد منفجر می‌شود. دشمنانی که از آن عبور کنند، صدای بلندی ایجاد کرده و آسیب می‌بینند.

ویژگی اپراتور – نگهبان پشتی: سپر انفجار وقتی استفاده نمی‌شود، از پشت شما محافظت می‌کند و به پشت شما متصل است.

سلاح‌ها و اتصالات جدید در فصل 2 Delta Force

سه سلاح جدید با فصل 2 دلتا فورس استارفال اضافه شده‌اند. این‌ها عبارتند از:

  • تفنگ تک‌تیرانداز SR9
  • تفنگ زیر ماشینی QCQ171
  • تفنگ ماشین سبک QJB201

همچنین چندین اتصال جدید برای سلاح‌ها اضافه شده است تا بتوانند با متای دود در مسابقات فعلی جنگ، به‌ویژه در لابی‌های رتبه‌بندی General-Marshall مقابله کنند. این اتصالات عبارتند از:

  • شارژر سرعتی شاتگان M870/M1014
  • خشاب ارتقاء یافته 45-round Newtype 5.8
  • دید هولوگرافیک پیشرفته با فیوژن حرارتی، دوربین دید حرارتی پیشرفته برای نبرد، دوربین تک‌تیرانداز حرارتی پیشرفته 8x و غیره.

سیستم فعالیت جدید – TurBrick در فصل 2 Delta Force استارفال

این TurBricks جدید را می‌توان به قیمت 100,000 دلار از واحد جنگ تاکتیکی در عملیات‌ها با آلیاژ Tekniq خریداری کرد. آن‌ها از طریق کسب امتیازهای جنگی که به عملکرد بازیکن در طول مسابقه بستگی دارد، قابل به‌دست آوردن هستند. TurBricks همچنین می‌توانند از طریق مناسبت‌های تعطیلات ویژه و به‌عنوان پاداش سطح گذر از مراحل دریافت شوند.

برخلاف Mandelbricks، این TurBricks برای باز کردن رایگان هستند و نیاز به هزینه اضافی ندارند. این TurBricks می‌توانند جوایزی از سری جعبه اسباب‌بازی Hackclaw’s Toy Box، با شانس دریافت جواهرات Deluxe Legendary یا جواهر Legendary مخفی نهایی، منبع تخریب، ارائه دهند.

خرید GTA V

هر سطح از جواهر Deluxe ویژگی‌های خاص خود را دارد و در رنگ‌های مختلف موجود است.

  • کیفیت طلایی (مخفی): شامل افکت حرکت شلیک، الگوی تصادفی، و رنگ و ماده پایه تصادفی است.
  • کیفیت طلایی: الگوی پیش‌بینی‌ناپذیر، رنگ و ماده پایه.
  • ویژگی خارج از دید: ویژگی‌های مخفی طلایی با استفاده از ویژگی جمع‌آوری جواهر Deluxe قابل باز کردن است. ویژگی خود-نورانی مخفی در برخی از قسمت‌ها با جمع‌آوری تمام سبک‌های سطح طلایی (به جز انواع مخفی) باز می‌شود، بنابراین نیازی به کسب همان سری رنگی نیست.
  • کیفیت آبی و بنفش: هیچ ویژگی خاصی ندارند، الگوی تصادفی، رنگ پایه و ماده تصادفی.

قوانین بازنشانی درجات برای Warfare و Operations در فصل دوم Delta Force: Starfall

حالت Warfare:

  • خصوصی:
    • Private III -> Private III
    • Private II -> Private II
    • Private I -> Private I
  • سرجوخه:
    • Corporal III -> Private I
    • Corporal II -> Corporal III
    • Corporal I -> Corporal III
  • گروهبان:
    • Sergeant IV -> Corporal II
    • Sergeant III -> Corporal II
    • Sergeant II -> Corporal II
    • Sergeant I -> Corporal I
  • ستوان:
    • Lieutenant IV -> Corporal I
    • Lieutenant III -> Corporal I
    • Lieutenant II -> Sergeant IV
  • سرهنگ:
    • Colonel V -> Sergeant IV
    • Colonel IV -> Sergeant III
    • Colonel III -> Sergeant III
    • Colonel II -> Sergeant III
    • Colonel I -> Sergeant II
  • ژنرال:
    • General V -> Sergeant II
    • General IV -> Sergeant II
    • General III -> Sergeant I
    • General II -> Sergeant I
    • General I -> Sergeant I
  • مارشال:
    • Marshal -> Lieutenant IV

حالت Operations:

  • برنز:
    • Bronze III -> Bronze III
    • Bronze II -> Bronze II
    • Bronze I -> Bronze I
  • نقره:
    • Silver III -> Silver III
    • Silver II -> Silver II
    • Silver I -> Silver I
  • طلا:
    • Gold IV -> Silver I
    • Gold III -> Gold IV
    • Gold II -> Gold IV
    • Gold I -> Gold III
  • پلاتین:
    • Platinum IV -> Gold III
    • Platinum III -> Gold II
    • Platinum II -> Gold II
    • Platinum I -> Gold I
  • الماس:
    • Diamond V -> Platinum IV
    • Diamond IV -> Platinum IV
    • Diamond III -> Platinum III
    • Diamond II -> Platinum III
    • Diamond I -> Platinum II
  • بلک هاوک و پیناکل:
    • Black Hawk V -> Platinum I
    • Black Hawk IV -> Diamond V
    • Black Hawk III -> Diamond IV
    • Black Hawk II -> Diamond III
    • Black Hawk I -> Diamond II
    • Delta Force Pinnacle -> Diamond I

تغییرات تعادل اپراتورها در فصل دوم Delta Force: Starfall

تغییرات کلاس Recon در فصل دوم Delta Force:

Warfare:

  • سلاح‌های جدید برای اپراتورهای Recon:
    • SCAR-H Battle Rifle
    • AUG Assault Rifle

تغییرات اپراتورها:

  1. D-wolf (Assault):
    • افزایش تأخیر فیوز Triple Blaster از 2.5 ثانیه به 3 ثانیه (در تمامی حالت‌ها)
    • کاهش حداقل آسیب Triple Blaster از 10 به 1 (در تمامی حالت‌ها)
  2. Vyron (Assault):
    • افزایش حداکثر آسیب Magnetic Bomb از 100 به 125 (در Warfare)
    • کاهش شعاع حداکثر آسیب Magnetic Bomb از 4 متر به 1 متر (در Warfare)
    • کاهش آسیب Magnetic Bomb به تانک‌ها از 45 به 35 (در Warfare)
    • کاهش فاصله پرتاب Magnetic Bomb (در Warfare)
    • افزایش تأخیر فیوز Magnetic Bomb از 2.5 ثانیه به 3 ثانیه (در Operations)
    • کاهش حداکثر آسیب Magnetic Bomb از 125 به 110 (در Operations)
  3. Stinger (Support):
    • افزایش مدت زمان درمان پistol Hive-Tech روی هم‌تیمی‌ها از 20 ثانیه به 60 ثانیه (در Operations)
    • افزایش مدت زمان درمان Smoke Grenade Hive-Tech پس از رنگ‌آمیزی از 20 ثانیه به 60 ثانیه (در Operations)
  4. Toxik (Support):
    • افزایش شعاع اثر Adrenaline از 9 متر به 12.5 متر (در تمامی حالت‌ها)
    • افزایش کاهش سرعت ADS در سطح 1 از -25% به -30% و کاهش ضربه به هدف در سطح 1 از -30% به -40% (در Warfare)
    • افزایش کاهش سرعت ADS در سطح 1 از -25% به -30% و کاهش ضربه به هدف در سطح 1-2 از -20% به -35% و در سطح 3-4 از -40% به -45% (در Operations)
  5. Luna (Recon):
    • اثر قفل روی هدف در هنگام برخورد Volt Arrow به وسیله نقلیه (در Warfare)
    • کاهش زمان شارژ Volt Arrow از 45 ثانیه به 40 ثانیه و اکنون افزایش تأخیر زمانی که اهداف ضربه خورده تلاش می‌کنند از اقلام درمانی استفاده کنند (در Operations)
  6. Uluru (Engineer):
    • گرناد ضد حریق اکنون 0.25 ثانیه تأخیر دارد قبل از شروع آسیب پس از اشتعال روی زمین (در تمامی حالت‌ها)
    • گرناد ضد حریق دیگر تأخیر 0.5 ثانیه ندارد در مرحله سوختن مداوم، دشمنان اکنون بلافاصله زمانی که وارد مناطق سوخته می‌شوند آسیب می‌بینند (در Warfare)
    • افزایش مصرف انرژی Loitering Munition در هنگام شتاب گرفتن از 2 برابر به 3 برابر هزینه انرژی پرواز پایه (در Operations)

تعدیلات تعادل سلاح‌ها در فصل دوم Delta Force: Starfall

تعدیلات سلاح‌ها و تغییرات بازی در فصل دوم Delta Force Starfall

تعدیلات سلاح‌ها:

1. تغییرات در عملکرد سلاح‌ها و ویژگی‌های آن‌ها در حالت‌های مختلف بازی:

  • افزایش ثبات لنز هنگام شلیک از هر نقطه ویژگی “ثبات”
  • کاهش شدید تأثیر ثبات بر پرش تیرکراس‌ها پس از اصابت ضربه‌ها
  • کاهش میزان افزایش ریکویل عمودی و افقی از هر نقطه ویژگی “ریکویل”
  • کاهش 50 درصدی ویژگی‌های ثبات سلاح‌ها در تمام لوازم جانبی که بر ثبات سلاح‌ها تأثیر می‌گذارند
  • بازگشت ویژگی‌های ثبات لنز در لوازم جانبی به وضعیت پایه‌ای
  • افزایش شدید ریکویل افقی CI-19 و کاهش ریکویل از 42 به 40

تعدیلات برای حالت Warfare:

  • SCAR-H Battle Rifle و AUG Assault Rifle برای اپراتورهای Recon اضافه شده‌اند.
  • AWM Sniper Rifle: آسیب پایه تغییر کرده از 85 به 100، برد پایه تغییر کرده از 55 متر به 30 متر.
  • K416 Assault Rifle: آسیب به شکم تغییر کرده از 16 به 21.
  • کاهش کمبود کنترل در حالت فعال شدن نور لیزری (کنترل اضافی از +10 به +7 در هنگام فعال شدن)
  • تمامی لوله‌های بلند اکنون دارای جریمه‌های کنترل بیشتر هستند اما ثبات بیشتری فراهم می‌کنند. (تغییر در کنترل از -7 به -10 و در ثبات از 4 به 6)
  • لوازم جانبی جدید Gas Block: کنترل ریکویل +4 و +2، کنترل تغییر یافته از +3 به 0، ثبات تغییر یافته از +4 به +2 و افزایش برد مؤثر و سرعت دهانه به 15% به جای 30%.

تعدیلات برای حالت Operations:

  • میزان آسیب همه انواع مهمات (غیر از Level 7 .338 Lap Mag AP) کاهش یافته و میزان کاهش آسیب به 50% افزایش یافته در برابر زره‌های هم‌سطح و 25% در برابر زره یک سطح پایین‌تر.
  • مقدار آسیب اعضای بدن برای تمامی سلاح‌ها تغییر کرده از 0.6 به 0.4.
  • سلاح‌های تک‌تیرانداز:
    • SVD Sniper Rifle: آسیب به زره تغییر کرده از 52 به 56، ضریب آسیب هدشات تغییر کرده از 1.9 به 2.2.
    • SV-98 Sniper Rifle: آسیب پایه تغییر کرده از 55 به 60، آسیب به زره تغییر کرده از 53 به 58، ضریب آسیب هدشات تغییر کرده از 2.2 به 2.5.
    • M700 Sniper Rifle: آسیب پایه تغییر کرده از 55 به 61، آسیب به زره تغییر کرده از 53 به 58، ضریب آسیب هدشات تغییر کرده از 2.2 به 2.5.
    • R93 Sniper Rifle: تغییرات مشابه.
  • سلاح‌های دیگر:
    • Desert Eagle، .357 Revolver: ضریب آسیب هدشات تغییر کرده از 1.9 به 2.2.
    • 9x19mm Ammo: ضریب آسیب مهمات RIP تغییر کرده از 1.3 به 1.8.
    • 12 Gauge: ضریب آسیب مهمات جدید برای Buckshot و Slugs.

تعدیلات اضافی:

  • حل مشکل آسیب‌های نامعتبر در شلیک به بخش‌های سینه و شکم در G17.
  • حل مشکل در استفاده از اثرات سرعت هدف‌گیری از کلاه‌خودها، جلیقه‌های ضدگلوله و پوشش‌های سینه.
  • افزایش برد حمله‌های نزدیک و بهبود منطق شناسایی ضربات در حملات نزدیک.

تعدیلات در گجت‌ها و کلاس‌ها:

  • سیستم انکار فعال دیگر موشک‌ها و سلاح‌های اصلی وسایل نقلیه را مسدود نمی‌کند.
  • کاهش سرعت پرواز موشک Stinger از 150 متر بر ثانیه به 120 متر بر ثانیه و کاهش زاویه چرخش حداکثر از 45 درجه به 50 درجه.
  • آسیب Anti-Personnel Launcher به وسایل نقلیه کاهش یافته از 10 به 7.

بهبودهای گیم‌پلی در فصل دوم Delta Force Starfall:

    • افزایش نمایش تجهیزات برای اپراتورها: برخی از ابزارهای تاکتیکی یا گجت‌ها اکنون به‌طور واضح روی پشت اپراتورها نصب می‌شوند که اثرات بصری مربوط به نمای اول‌شخص در حالت Warfare را کاهش می‌دهند.
    • حل مشکل وقفه‌های غیرعادی هنگام پرتاب بمب مغناطیسی.
    • رفع مشکلی که باعث می‌شد شمارشگر بازیکن‌ها در “Signal Decoder” به اشتباه 0 نشان داده شود.
    • رفع مشکلی که استفاده از Swarm Drones را روی تپه‌ها غیرممکن می‌کرد.
    • اضافه شدن نشانگر منحصر به فرد برای قفل لیزری روی خودروها که از نشانگرهای قفل معمولی سلاح‌ها متمایز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

آخرین مطالب

تمامی حقوق برای گیم دونی دات کام محفوظ است

طراحی سایت توسط پرشیا وب

خرید اکانت
فروش اکانت
کسب درآمد
جستجو

در همین رابطه: